امداد اکسیژن تهران

مرکز تخصصی تامین اکسیژن شبانه روزی تهران با بیش از پنج سال سابقه درخشان خدمات رسانی شبانه روزی در شهر تهران و حومه در خدمت شماست تا با اطمینان خاطر تامین اکسیژن بیماران را به ما بسپارید

هدف ما و متخصصان ما خدمت رسانی ۲۴ ساعته به شما عزیزان است حتی در ایام تعطیل !

 

انواع خدمات اکسیژن

مرکز ما انواع خدمات مورد نیاز شما را در زمینه های زیر با برترین کیفیت تامین می کند

ارسال سیلندر اکسیژن

ارسال کپسول اکسیژن در ظرفیت های  ۵ ، ۱۰  لیتری ویژه مسافرت و استفاده در منزل توسط مرکز تخصصی اکسیژن با قیمت مناسب صورت می گیرد ؛ همچنین لازم به ذکر است کپسول اکسیژن دارای مانومتر، رگولاتور و شلنگ ارتباطی می باشد و کپسول شارژ شده همراه همه متعلقات است. با یک تماس تجهیزات و لوازم پزشکی مورد نیاز خود را با قیمت مناسب در سریعترین و کوتاه ترین زمان ممکن ( کمتر از ۱ ساعت تا ۲ ساعت ) درب منزل تحویل بگیرید.

نصب و راه اندازی سیلندر اکسیژن

همکاران ما از صفرتاصد نصب و راه اندازی را بدون نیاز به حضور همراهان بیمار انجام میدهند و در صورت نیاز آموزش های لازم را ارائه می کنند.

همه تجهیزات لازم برای بیماران تنفسی

دیگر نیازی به نگرانی نیست، همه ی تجهیزات لازم برای بیماران تنفسی از جمله : سیلندر ، مانومتر ، ماسک و نازال ، پالس اکسیمتر ( دستگاه سنجش اکسیژن خون بیمار ) – ساکشن ( دستگاه تخلیه مخاط گلوی بیمار ) را می توانید با یک تماس تهیه کنید.

فروش و بازخرید

این مرکز برای اطمینان خاطر مشتریان و صرفه جویی در زمان این تجهیزات را آماده ارائه نموده است و چنان چه بعد از مدتی دیگر نیاز به آن تجهیزات نداشته باشید وسایلی که قابل بازخرید باشد را از شما خریداری مینماییم!

شارژ کپسول اکسیژن

شارژ انواع کپسول های اکسیژن به همراه خدمات پس از فروش در سراسر شهر تهران، ارائه خدمات فروش و یا شارژ سیلندرها در محل، ارائه خدمات اورژانسی درب منزل به بیماران تنفسی به همراه تمامی تجهیزات لازم ، ارائه خدمات شارژ سیلندرهای ۵ – ۱۰ – ۲۰ و .. لیتری ، ارائه خدمات نصب و راه اندازی در محل، فعال بودن ۲۴ ساعته مرکز

 

برای مشاوره و خرید همین حالا با ما تماس بگیرید

 

09128457455

 

روش های پرداخت

۱ . پرداخت نقدی در محل : پس از تحویل سیلندر و نصب و راه اندازی آن مبلغ ( شارژ سیلندر و ایاب ذهاب ) دریافت میگردد .

۲ . پرداخت کارت به کارت : از زمان ثبت سفارش تا رسیدن سیلندر اکسیژن مبلغ توافق شده واریز میشود . ( بانک پاسارگاد به نام مهدی زندیه )

شماره کارت : ۵۰۹۳-۵۵۴۱-۲۹۱۰-۵۰۲۲

 

زمان خدمات رسانی

۱ . در روز های عادی از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به صورت حضوری و ارسال به درب منزل و از ساعت ۹ شب به بعد فقط ارسال به محل مورد نظر شما انجام میگیرد.

۲ . در ایام تعطیل رسمی از ساعت ۱۱ صبح تا ۹ شب به صورت حضوری و ارسال ، از ساعت ۹ شب به بعد فقط ارسال به محل مورد نظر شما انجام خواهد گرفت .

 

انواع محصولات ما

۱ . سیلندرهای ۵ ، ۱۰ و ۲۰ لیتری ( نو و دسته دوم )

۲ . سیلندرهای پرتابل ۲ و ۳ لیتری ( مسافرتی و قابل حمل )

۳ . مانومتر ایرانی و خارجی درجه یک و قطعات

۴ . ماسک و نازال خارجی

۵ . ترالی ( چرخ حمل سیلندر )

۶ . پالس اکسیمتر ( دستگاه سنجش اکسیژن خون بیمار )

۷ . دستگاه اکسیژن ساز خانگی ( نو و کارکرده با گارانتی )

۸ . دستگاه اکسیژن ساز پرتابل ( باتری شارژی و فندکی خودرو )

۹ . دستگاه ساکشن

۱۰ . دستگاه تصفیه هوا

۱۱ . دستگاه بخور سرد و گرم

 

نکته : چنانچه بعد از مدتی دیگر نیاز به تجهیزات نداشتید ، ما اجناس قابل باز خرید و به صورت کار کرده را از شما عزیزان خریداری میکنیم