هوای پاکیزه یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های بیماران تنفسی است. افرادی که مشکل تنفسی دارند، با کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن‌ساز تنفس می‌کنند. این بیماران در ساعاتی از روز بهتر است بدون استفاده از این دستگاه‌ها تنفس کنند. اما این هوا ممکن است آلوده باشد و شرایط بیمار را بدتر کند. در نتیجه باید هوای مناسب تنفس بیمار را فراهم کرد. دستگاه هواساز برای ساخت هوای مورد نیاز بیمار است. این دستگاه هوا را تصفیه می‌کند و هوای پاک را در اختیار بیمار قرار می‌دهد. امداد اکسیژن ارائه دهنده خدمات اکسیژن تراپی در شهر تهران می‌باشد. شما می‌‌توانید در هر نقطه از تهران و به صورت شبانه روزی با شماره 09128457455 تماس بگیرید و خدماتی مانند شارژ کپسول اکسیژن، خرید کپسول و دستگاه هواساز را درب منزل دریافت کنید.

دستگاه هواساز چه کاربردی دارد؟

هوا در محیط‌های بسته ساکن است و حرکتی ندارد. اتاق‌هایی که مجهز به پنجره هستند، هوای مطبوع‌تری دارند، زیرا هوا از پنجره وارد می‌شود و از در خارج. اما در فصل‌های سرد سال، باز کردن پنجره منطقی نیست. کولرهای آبی نیز در تابستان هوای مطبوع ایجاد می‌کنند، اما در زمستان بی فایده­اند. نیاز ما به هوای جدید وابسته به فصل نیست و دائمی است.

می‌توان این هوا را ساخت! بله، با استفاده از دستگاه هواساز و تهویه هوا می‌توان در هر فصلی هوای مطبوع ساخت!

دستگاه هواساز نمی‌تواند خانه شمارا گرم کند! نمی‌تواند محیط دفتر شما را خنک نگهدارد! این دستگاه منبع تولید گرما یا سرما نیست، بلکه وظیفه آن، پخش و ساخت هوای مناسب است. این دستگاه به چیلر، اسپلیت، کولرگازی یا پکیج، بویلر و دیگ­آبگرم متصل می‌شود و هوای سرد یا گرم را پخش می‌کند. استفاده از دستگاه هواساز محدودیتی ندارد و در محیط‌های باز مثل بالکن و حیاط نیز قابل مصرف است.

هواساز خانگی چیست؟

هواساز آپارتمانی برای محیط‌های خانگی کاربرد دارد. علاوه بر خانه می‌توان آن را در دفترها، محیط­های اداری و کافه‌ها نصب کرد. جزییات هواساز‌ها و قدرت آن‌ها بسته به محیط قابل تنظیم است و برای هر محیطی تنظیمات خاص خود را دارد. این دستگاه هوا را داخل می‌کشد و با استفاده از فیلترها هوای تصفیه شده را بیرون می‌فرستد. سرعت و قدرت این دستگاه قابل تنظیم است.

هواساز خانگی یا آپارتمانی، قدرت ضعیفی دارد و برای محیط‌های بسته یا محیط‌های باز کوچک مناسب است. علت نامگذاری این دستگاه (هواساز خانگی) به دلیل کارکرد آن است. معمولا وقتی در کنار اسم کالایی خانگی یا آپارتمانی قرار می‌گیرد، منظور این است که این دستگاه دردسر کمتری دارد و سایز آن برای محیط‌های خانگی مناسب است. هواساز خانگی فضای زیادی را اشغال نمی‌کند و می‌تواند روی میز شما قرار گیرد یا روی دیوار نصب شود. این دستگاه باید به برق متصل باشد تا کارکند.

مزایای استفاده از هواساز خانگی

مزایای استفاده از این دستگاه به شرح زیر است:

  • از بین بردن هوای خشک
  • پخش هوای مطبوع
  • افزایش سلامت ریه
  • تاثیر مثبت بر روی انرژی
  • بالا بردن کیفیت خواب
  • ایجاد احساس تازگی در تنفس
  • هوای تازه برای تنفس کودکان
  • یکسان سازی دما در تمام نقاط محیط
  • قابلیت تنظیم درجه دستگاه

تاثیر تهویه هوا در شرکت‌ها

تصور کنید در شرکتی که ده نفر کار می‌کنند، هیچ دستگاهی برای تهویه نباشد. مسلما تحمل فضای شرکت برای کارکنان سخت خواهد شد. چون بوی نامطبوع حاصل از فرآیند کار شرکت در محیط، ماندگار می‌­­شود. در حالیکه محیطی که در آن هزاران نفر مشغول به کار هستند و سیستم تهویه هوا دارد، کارکنان و مدیران به راحتی فعالیت‌های روزانه کاری خود را انجام می‌دهند. در چنین فضاهایی، هوا دائما در حال گردش است و ثابت نمی‌ماند.

تهویه‌های شرکتی ابعاد بزرگ‌تری دارند و بر روی پشت بام نصب می‌شوند. کانال‌هایی که برای عبور هوای تهویه شده هستند در نزدیکی سقف ساخته می‌­شوند و دریچه‌ها با فاصله یک متر قرار دارند. هواساز روی بام، با تغذیه از هوای اطراف، آن را تصفیه کرده و به سمت دریچه‌ها می‌فرستد. زمانی که هوا دائما در حال گردش باشد اکسیژن و مولکول‌های آن ثابت نمی‌ماند. برای دلچسب‌تر کردن هوا شما می‌توانید به هواساز خود خوشبوکننده هوا اضافه کنید و بوی دلنشینی در فضای منزل یا فضای کاری شما خود داشته باشید.

فاکتور‌های دستگاه تهویه هوای باکیفیت

هواساز دستگاهی است که هوای موجود در محیط را تصفیه کرده، پس از رفع آلایندگی‌ها و آلودگی‌های موجود در آن، هوا را از طریق دریچه‌ها در اختیار شما می‌گذارد. هواسازها برای بیماران تنفسی که دارای ریه‌های حساس هستند و از استفاده ماسک اکسیژن خسته شده‌اند، گزینه بسیار مناسبی است. همچنین در ادارات و منازل (به خصوص منازلی که اعضای کودک و سالمند دارند.) نیز می‌توانید از این دستگاه‌ها استفاده کنید. هوای پاکیزه باعث بهبود رشد مغزی کودکان و حفظ سلامت در افراد بالغ می‌شود. شما می‌توانید برای سفارش هواساز و دریافت کلیه خدمات مرتبط با اکسیژن‌تراپی، در هر ساعتی از شبانه روز و در هر نقطه از تهران با شماره 09128457455 تماس بگیرید و دستگاه خود را سفارش دهید.